Wojtkowa Kaczka

2cvclub2CV FILMY - FOTKI - GA... Nasze ”kaczki”Wojtkowa Kaczka
 
offline krzys
użytkownik
T:60 P:511
Dodany: 2011-12-01, 12:04:55

Stuków puków troche w kaczce jest a z niektórymi można żyć i to długo:) Nie straszmy, że już po silniku itd. nie jest go tak łatwo zajeździć.
Czy kaczka traci moc na rozgrzanym silniku? Może to nie wina silnika i ustawień a np. hamulce blokują. Proponuje się przejechać powciskać troche pedał hamulca, zatrzymać się i spróbować przepchać samochód na luzie w celu sprawdzenia czy hamulce nie zatrzymują się.

 
offline woycieh
użytkownik
T:24 P:227
Dodany: 2011-12-01, 19:06:56

ej, wlasnie, nie stresujcie mnie! wymiana silnika jakos mnie nie pociaga zbytnio, moje finanse sa juz i tak dosc podłamane ;]

krzys - kaczka traci moc bez wzgledu na to czy jest zimna, czy rozgrzana. Hamulce byly juz sprawdzone pod tym kątem, absoutnie nic nie blokuje..

 
offline 2cvclub
administrator
T:162 P:2184
Dodany: 2011-12-01, 19:34:58

Musiałby po prostu ktoś nieco obeznany jej posłuchać.
A wymiana silnika to nie jest w kaczce wielkie hallo.

 
offline woycieh
użytkownik
T:24 P:227
Dodany: 2011-12-04, 21:13:30

2cvclub
Musiałby po prostu ktoś nieco obeznany jej posłuchać.

Mysle, ze ten pan, u ktorego bylem jest dosc obeznany, w koncu zlozyl juz niejedna kaczke + pare innych ’zabytkow’ + pracowal cale zycie przy mechanice + ma chyba wyksztalcenie w tym kierunku. Skoro po 2h grzebania powiedzial, ze to pierscienie na 95%, to w tym kierunku ide i obym dobrze robil ;]
Ale ja nie o tym teraz.
Pytanie brzmi:
Czy montowal ktos pasy 3punktowe z tylu? Da sie? Jesli tak to z jakiego auta np? Chce miec mozliwosc wpiecia fotelika dla dziecka, przy biodrowych jakie mam obecnie odpada..
Z gory dzieki za jakies podpowiedzi


 
offline ural
użytkownik
T:6 P:255
Dodany: 2011-12-05, 11:02:06

woycieh
pierscienie na 95%, to w tym kierunku ide

Nie chcę gasić Twojego zapału, ale właśnie że to pierścienie - pociągnie z ciebie dużo pieniążków. Poczytaj we wcześniejszych postach, był już temat pierścieni i co się z tym wiąże. Przerabiał ten temat dokładnie Saurus.
Moim skromnym zadaniem samochód już masz, teraz zbierz troszkę floty i go wyremontuj jak książka pisze, bo w przeciwnym wypadku radość z posiadania będzie powoli wygasać - przestanie silnik odpalać, pojawią się dziury w karoserii itd itp. Może to przykre, ale prawdziwe.

Odnośnie pasów - nie wiem gdzie znaleźć trzeci punkt mocowania pasów. Wszystko jest tak delikatne, że ja swojego dziecka nie sadzał bym z tyłu w foteliku. Przednie siedzenie jest do tego miejscem, przynajmniej masz kontrolę nad pociechą.

 
offline ural
użytkownik
T:6 P:255
Dodany: 2011-12-05, 11:15:58

Pozwolę sobie wstawić moją wcześniejszą wypowiedz.

Saurus8
i wystarczy założyć nowe pierścienie i skontrolować przyleganie głowic.

Wymiana pierścieni bez szlifu cylindrów nic nie da. Cylinder jest jak beczka owalna. Przerabiałem ten temat z fachowcem, chciałem założyć większe wymiarowo pierścienie od Junaka ( większy obwód, grubszy - poszerzając rowki na tłoku wykasował bym luz powodujący pompowanie oleju przez pierścienie ) , ale już samo wsadzenie pierścienia do cylindra zdyskwalifikowało ten pomysł. Dalej będą przedmuchy,które widać gołym okiem patrząc pod światło, a po wstępnym dotarciu pierścieni, powstanie duża szczelina na zamku. Jako że nie ma nad wymiarowych tłoków - ja się nie spotkałem, zmuszony byłem zakupić nowy komplet - tłok / cylinder.
Zrobienie szlifu i stary tłok - szkoda roboty, zrobienie szlifu i nowy dobrać tłok - niewykonalne.


Znalazłem nawet poważną firmę która odlewa tłoki ( do kaczki również i ma formę ), ale jak usłyszałem cenę - nie chcę przekłamać - 600,00 zł / szt. - zrezygnowałem

 
offline woycieh
użytkownik
T:24 P:227
Dodany: 2011-12-06, 22:08:22

ural

Moim skromnym zadaniem samochód już masz, teraz zbierz troszkę floty i go wyremontuj jak książka pisze, bo w przeciwnym wypadku radość z posiadania będzie powoli wygasać - przestanie silnik odpalać, pojawią się dziury w karoserii itd itp. Może to przykre, ale prawdziwe.

Ale absolutnie tak tez bede robil, mechanik wie co ma robic, jesli trzeba bedzie wymienic i pol silnika, to chocbym mial sie dalej zapozyczac to zrobie, silnik to priorytet.
Blacharka zreszta tez, auto od wczoraj jest u fachowca, juz wiem, ze na 100% progi do wymiany, oba tylne nadkola i podloga z tylu w zlej formie + sporo malych ognisk rdzy, ale to juz mniejsze piwo. Szarpnie mnie ok. 1tys z tego co mowil.
Lakiernik na koncu, to ostatecznie moze poczekac az zbiore znow kase. Za cale auto chce ok.2tys, kombinuje czy nie pomalowac tylko tego co zrobi blacharz [mowil, ze lakier ktory jest obecnie jest ok i polerka styknie ostatecznie], ale to chyba bedzie nieoplacalne - pewnie policzy nieweiele mniej niz za cale auto

Z pasami z tylu odpuszczam, musze byc za to pewny na 10000%, takze nie ryzykuje, synek bedzie jezdzil z prozdu.


 
offline Fougasse
użytkownik
T:35 P:566
Dodany: 2011-12-07, 13:56:53

Kuchnia Felek! Woy, po Twoich wypowiedziach mogę wywnioskować, że czeka Cię niemała praca aby Kaczuchę doprowadzić do stanu względnie ”bezstresowej jazdy”. Pamiętam, że Twoje autko było wystawione za cenę kup teraz 10 tys. zł., a tak naprawdę Kaczucha od pierwszego zakręcenia kluczykiem wymaga dość sporego wkładu finansowego. Znów powtarza się wątek sprzedawców bez wyobraźni łagodnie sprawę ujmując. Pozdrawiam i trzymaj rękę na pulsie z tymi wszystkimi mechaniorami i blacharzami, bo możesz się dopożyczać, dopożyczać i dopożyczać oczko

Ostatnio edytowany przez: Fougasse, 2011-12-07 13:59:06
 
offline Saurus8
użytkownik
T:42 P:477
Dodany: 2011-12-07, 15:33:36

Nie wiem czy można powiedzieć że sprzedawcy nie mają wyobraźni, zazwyczaj wykazują się ułańską fantazją ;)

 
offline arekban
administrator
T:68 P:1256
Dodany: 2011-12-07, 18:44:49

woyciech - kurde ... widziałem Twoją kaczkę i powiem szczerze.. nie wyglądało to tak źle...Może niech tę blache oglądnie ktoś kto juz jakieś 2cv robił, aby Cię nie przekręcili za chwilę na kasie.... bo może zrobić sie z tego większy remont.

Z pewnością Twoja kaczka miała wcześniej już jakies mniejsze lub większe przejścia blacharskie i aby po odkrywce niektórych elementów blacharz nie stwierdził że trzeba budkę wymienić . Bo w ten sposó na wiosnę nie wyjedziesz.

Jeśli nie dysponujesz wielkim budżetem (i nie jesteś 100% idealistą ;) na Twoim miejscu zrobiłbym z blachą tylko absolutnie to co jest niezbędne - czyli załatał dziury i zabezpieczył antykorozyjnie... i to najlepiej bez poważnej ingernecji spawalniczej... Rame masz przecież wymienioną.

Zrywałeś wygłuszenia z podłogi ? wrzuć fotki skorodowanych elementów to ocenimy sytuację...

Liczba wyświetleń: 15294
Oglądasz posty 11 - 20 z 116
 
Nazwa forum:
2cvclub
Opis forum:
Międzyklubowe Forum Miłośników Samochodu Citroen 2CV w Polsce
Kategoria forum: Motoryzacja
Liczba użytkowników: 133
Odwiedzin dziś (łącznie): 49 (441026)
Postów: 21183 / Tematów: 1899
Pliki załączone w tym temacie:
 
Najaktywniejszy użytkownik:
Tematów: 162 / Postów: 2184
Ostatnio aktywne tematy:
(2014-11-16, 17:36)
(2014-11-16, 17:34)
(2014-11-06, 13:09)
Użytkownicy forum
Administracja forum: Brak uprawnień
Użytkownicy forum: Brak uprawnień